4 metode moderne și inspiraționale, pentru combinarea culorilor, texturilor și formatelor de pardoseli în hoteluri și restaurante

Urmați o direcție clară

Oaspeții din hoteluri și restaurante preferă o experiență ușoară și simplă, cu posibilitatea de a se orienta singuri, fără a se rătăci și fără să fie nevoiți să ceară îndrumări. Alegerea unei pardoseli diferite pentru marcarea unei direcții prin magazin sau restaurant, cum ar fi o traversă sau o combinație atrăgătoare de culori și forme în pardoseală, reprezintă o metodă ideală pentru a vă îndruma oaspeții și pentru a transforma vizitarea magazinului sau a restaurantului într-o experiență plăcută. Realizarea de rute și puncte de interes, obținute prin contrastul dintre diferitele materiale de pardoseală, poate crea, de asemenea, un design puternic și o recunoaștere suplimentară a brandului dumneavoastră.

Spuneți o poveste

Brandurile spun povești - povești despre produsele si oamenii care le creează. Brandurile sunt, în primul rând, o experiență în vânzări. Magazinele sau restaurantele reprezintă o mare șansă pentru branduri să implice clienții în povestea respectivă, iar designul interior poate contribui semnificativ la aceasta. Indiferent dacă brandul dumneavoastră se inspiră din natură, călătorii, inovații sau artă, alegerea și combinarea materialelor și a culorilor pardoselii pot face experiența clienților dumneavoastră mai mult sau mai puțin specială.

Jucați-vă cu nuanțe și culori

Culorile conferă brandurilor o notă unică și oferă clienților o experiență a brandului directă și emoțională. Alegeți culorile care se potrivesc cel mai bine cu povestea pe care doriți să o spuneți. De exemplu, culorile au o influență puternică asupra stării de spirit a clienților dumneavoastră: utilizați portocaliu pentru a stimula apetitul, verde pentru a calma, galben pentru a energiza, albastru pentru a inspira. Amestecul diferitelor culori vii pe pardoseli poate contribui la crearea unei atmosfere pline de energie. Culorile îi vor ajuta pe clienți să își amintească, în primul rând, experiența alături de brandul dumneavoastră.

Păstrați-vă clienții

Magazinele, restaurantele sau spațiile de birouri posedă diferite zone. Utilizarea de materiale diverse pentru pardoseli, cum ar fi covoarele pentru zonele speciale, poate ajuta cumpărătorii să le identifice și face experiența de cumpărare mai plăcută. De asemenea, poate atrage cumpărătorii în spații specifice în care ați plasat anumite produse sau pur și simplu creează o atmosferă modernă și plăcută datorită combinației de pardoseli din lemn, laminat sau LVT.